| < Wrzesień 2016 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Zakładki:
Doładowania telefonów komórkowych
RSS
środa, 20 sierpnia 2008
Chcesz zarobić 10 000 zł w miesiąc?

 

 


Chcesz zarobić 10.000zl w miesiąc?! Albo nawet 15 000?!

CZY JESTEŚ W STANIE ZARYZYKOWAĆ 5 PLN?

Musisz przeczytać tą stronę i samemu ocenić i zobaczyć!!!

Przeczytaj ją do końca, a gwarantuję, że staniesz się bogatszy!!!

Nie zmarnuj swojej szansy!!! Nie wierzysz? To oczywiste, kto da 15000 zł

za nic?

A jednak. Po pierwsze nie za nic, bo wkład wynosi 5 zł po drugie

potrzebujesz troszkę pracy

dosłownie 20 - 30 minut jednorazowo (np. dziś albo jutro!). Zarobisz jak

każdy, kto bierze

w tym udział ok. 15000 zł w okrągły miesiąc! (niektórzy zarobili 25435

zł w miesiąc bo

poświęcili 3 godzinki, a nie 30 minut! Opłacało się :)).

Ten sposób

wymyślił Roberto T. Kiyosaki - najbogatszy inwestor

na świecie, który w dodatku nie ma pracy... i tak się rozeszło aż

trafiło do mnie i do Ciebie!

 


Opowiem jakie to łatwe i proste, ale jeśli nie masz teraz 5 minut żeby

spokojnie

o tym przeczytać zapisz tę stronę i wróć kiedy będziesz mieć czas : )

 


Tak wiec pomyśl czy warto się troszkę zaangażować zanim pochopnie

'wyrzucisz'

tyle forsy (co miesiąc 15000 zł lub więcej). To zależy od Ciebie. Gdy

opowiedziałem o tym

znajomym i, wyśmiali mnie... A jednak wziąłem w tym planie udział. Moi

znajomi zszokowali się jak zobaczyli moje konto, a mówiłem od razu

wejdzie w to, wiadomo nawet znajomi czasami są nie ufni. He he, teraz

się z tego śmieję. Jak sobie przypomnę ich miny, jak opowiadali o tym

gdy zajrzeli na konto. Zresztą mi też gęba opadła jak zobaczyłem konto!

A moje konto wciąż rosło i dalej rośnie. Jak tak dalej pójdzie zostanę

milionerem z jednego internetowego biznesu - czy jest to możliwe?! Nawet

teraz jak to piszę, dziwi mnie ile osób musi ciężko pracować by utrzymać dom,

swoje dzieci lub po prostu zbiera na kino lub komputer. Dziękuję teraz

temu kto wysłał mi tę wiadomość i przedstawił mi ten pomysł, dziękuję że

nakłonił mnie do tego, aby zrobić jeden mały skok w bok od szarego życia

i zainwestować pieniądze po to by włożone - pracowały dla mnie - nie na odwrót.

Nigdy nie zarobiłem mniej niż 12 000 zł z każdej

okazji. : )

 


Teraz udowodnię Ci, iż jest to LEGALNY BIZNES!!! Nie potrzebujesz

niczego sprzedawać!

Nie potrzebujesz rozmawiać o tym z przyjaciółmi, rodziną lub z nikim

innym (chyba, że chcesz).

W dodatku, jeżeli jesteś nieśmiały(a) to problem masz z głowy - bo nie

musisz mieć bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem. Ktokolwiek kto

trzyma rękę na pulsie może osiągnąć sukces i wzbogacić się o

kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jeżeli wierzysz, że każdy ma swoje pięć

minut to po prostu zrób krok po kroku tak jak jest to napisane poniżej!

To Twoja szansa na zmianę Twojej przyszłości!

 


To jest NAJTANSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia

prawdziwych

pieniędzy przez Internet w takim KRÓTKIM czasie.

 


Ok. to zaczynamy bo się rozgadałem.

Ten program działa i nie ważne z jakiego kraju jesteś albo w jakim

przebywasz. NIE ważne ile masz lat. Na dodatek NIE będziesz potrzebować

specjalnej wiedzy lub talentu.

NIE będziesz przeglądać stron internetowych, NIE będziesz nigdzie

dzwonić, klikać w bannery, lub SPAMować, NIE będziesz także płacić za

reklamy itp.

Wszystko czego potrzebujesz to: - Konto w banku (najlepiej

z możliwością obsługi przez Internet, ale nie koniecznie), - I około

20-30 minut twojego czasu jednorazowo!

 

 


KROK 1

 


Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, żeby zarobić musisz coś od siebie dać!

Więc pierwsze co musisz zrobić to zainwestować TYLKO 5 ZŁ. (osoby mieszkające poza granicami polski wpłacają równowartość tej sumy)

Jak mówi Robert T. Kiyosaki- 'Jeżeli nic nie zainwestujesz - nic

większego nie zyskasz!'. Im szybciej zainwestujesz tym szybciej

zaczniesz zarabiać z powiększającą się rzeszą ludzi! Tak wiec, przelej 5 zł

na PIERWSZE znajdujące się poniżej konto bankowe z notką mówiącą (

tytułem):

 


”PROSZĘ DODAJ MNIE DO SWOJEJ LISTY MAILINGOWEJ.”

 


CHCĘ, ŻEBYŚ WIEDZIAŁ(A), ŻE JEST TO PO TO, ABY UTRZYMAĆ TEN PROGRAM LEGALNYM!

 


To naprawdę proste!!! Gdy przelejesz 5zl na pierwsze konto z poniższej

listy, to możesz już się szeroko uśmiechnąć :). Nie wiem czy wiesz, ale

już czerpiesz z tego programu wielkie korzyści. Nawet nie zdajesz sobie

z tego sprawy.

 


Oto obecna lista:

1./ 97 1050 1764 1000 0023 0650 1848

2./ 11 1140 2017 0000 4702 0220 8606

3./ 27 2030 0045 1130 0000 0455 2090

4./ 42 1500 1559 1015 5014 0490 0000

5./ 54 1140 2004 0000 3402 5414 2784

 


PAMIĘTAJ!!! Wpłać 5 zł na konto nr 1 i jako nazwę odbiorcy wpisz „xxx” ze względu

na ochronę danych - przecież jeżeli dobrze przepiszesz numer konta to

pieniądze i tak dojdą!!!

 


 

 


KROK 2

 


Gdy już przelałeś 5 zł na konto znajdujące się na 1. miejscu listy (wraz

z tą dodatkową notką -

TO BARDZO WAŻNE!!!), następna rzeczą, którą musisz zrobić to wykonać

kopie tej strony (tekstu na niej zawartego),

później skasować konto nr 1, a na dole (na 5. miejscu) dopisz swoje konto

przesuwając konta nr 2 , 3 , 4 , 5 do przodu.

NIE WPISUJ SWOJEGO NUMERU KONTA NA 1. POZYCJE, PONIEWAŻ SAM(A)

NA TYM STRACISZ (CZYTAJ DALEJ). NIE BĄDŹ ZACHŁANNY(-A)!!! Robisz to

wszystko po to by wysłać ten cały tekst ponownie (korzystając z twojej

książki mailowej albo reklamować na swojej stronie WWW do np. 40 osób

(zapamiętaj, że 40 osób to dobra liczba do wzbogacenia się, ale możesz

zareklamować to w darmowy sposób w Internecie przez co więcej ludzi to

zobaczy i możesz więcej zarobić!!!)

 

 


POTRZEBUJESZ DOWODÓW? Tutaj są przykładowe 4 osoby, oczywiście NIE są to

wszystkie, które brały udział w tym programie i które zainwestowały nic

innego jak 5 zł i 30 minut swojego czasu.

 


'Jaki wspaniały plan! Zrobiłem wszystko co mi poradziłaś z jakieś 3 tygodnie temu i co

prawda nie udało mi się uzbierać 15 000 o których mówilaś, ale te 9 135 zł

też mnie powaliły a jest jeszcze tydzień!! '

Tomasz Watorek , Warszawa


--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

'Cześć. Tu Justyna! No cóż, co mogę powiedzieć? DZIEKUJE BARDZO BARDZOOO

MOCNO wysłałam 40 maili tak jak mówiłaś i w sumie zapomniałam o

o ocalej tej sprawie,

bo tak naprawdę nie wierzyłam w to, a te 5 złotych to jeszcze nikogo nie

uratowało. Ale jak

zobaczyłam moje konto po kilku tygodniach to się załamałam!!!!! W tym

dobrym znaczeniu!

Było tam prawie 15000 złotych!!! I jak ja to teraz wydam tak szybko?

Przecież za kolejnych

30 dni będę mieć tego więcej!!! Dziękuje jeszcze raz!!!!:'

Justyna Tojan, Strzelce Opolskie


--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

'Byłem zaskoczony kiedy zobaczyłem moje konto!! Przez 3 tygodnie na

moim koncie znalazło się 9 440zl. Na początku myślałem, ze to jakis błąd

wkradł im się do kompow. Ale potem wypłaciłem pieniądze i kupiłem sobie

zaje*****go kompa!!! Nareszcie!!! Dzięki, dzięki, dzięki!!!'

Ryszard Bodler, Gdańsk


--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

'Mam 14 lat i wziąłem udział w tym planie,

powysyłałem maile, zrobiłem stronę i ogólnie zapomniałem o tym. Po

miesiącu sprawdzałem

w Internecie stan mojego konta i normalnie spadlam z krzesła. Na moim

koncie było ok.

15000 zl (byłem wtedy tak podniecony, ze zapomniałem dokładnie ile było

wtedy kasy na koncie).

Bardzo, bardzo dziękuję!!!!!!! '

Marcin Kosztyn, Białystok


--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Kilka miesięcy temu, każdy z tych ludzi robił dokładnie to samo co Ty

teraz w tej chwili, czytał to i się zastanawiał.

A tutaj troszkę matematyki :

Kiedy wyślesz swoje maile (lub rozpowszechnisz te stronę w inny sposób),

będziesz na 5

miejscu listy. To najlepsza pozycja po to by zarobić poważne pieniądze!

Żaden inny program nie daje tak wysokich i realnych pieniędzy z różnych

powodów, które wytłumaczę poniżej.

Jak długo będziesz wysyłać tę wiadomość do ludzi, którzy będą

zainteresowani programem, możesz spodziewać się, że średnio odpowie na

nie 25% ludzi. Ale bądźmy bardziej pesymistyczni i dajmy na to, ze tylko

12,5%, dla utrudnienia.

 


Gdy wyślesz 40 maili do rożnych osób, możesz spodziewać się ze 5 z nich

zrobi dokładnie to co Ty (12,5% z 40= 5). Ale tym razem twój numer konta

przesunie się na 4 pozycję. Wtenczas już będzie o tym programie

wiedziało 200 osób (5 x 40).

 


Z tych 200 ludzi, udzieli się 25 (12.5% z 200=25), wiec dalsze 1 000

maili (25 x 40), podniosą

Twój numer konta na 3 pozycję.

 


Z tych 1 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze udzieli się 125 osób

(12.5% z 1000=125), więc

dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie Twoje konto na 2 pozycję w liście.

 


A z tych 5 000 ludzi, możesz spodziewać się 625 osób, które się udziela

(12.5% z 5000=625),

więc kolejne 25 000 osób (625x40) podniesie TWÓJ NUMER KONTA NA 1 POZYCJĘ!!!

 


I teraz, z 25 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze 3125 z nich odpowie

(12.5% z 25 000=3 125).

A w tym czasie to Ty będziesz na 1 miejscu!!! Więc dostaniesz: 15 625

złotych!!! (3125 x 5zł).

 


Więc, jak Twój numer znajdzie się na 1 pozycji przez kolejne kilka dni,

to będzie Twój czas

na to by zbierać pieniądze! Przez serie 30 dni, te pieniądze będą

wysłane przez kilka tysięcy

ludzi tak jak Ty to zrobiłeś?!!!

 


Powodzenia, PROSZĘ, nawet jeśli się nie zdecydowałeś(aś) jeszcze, nie

wyrzucaj tego adresu tej strony. DOBRZE CI RADZĘ!!!

 


Mało, kto wierzy że można tyle zarobić, niektórzy ludzie są bardzo sceptycznie

nastawieni do takich spraw, ale to jest naprawdę realne,

5 zł zaryzykować to nie jest dużo. Tym bardziej, że niespodziewanie można się wzbogacić inwestując tylko 5 zł! Pomyśl!!!

 


Warto zaryzykować prawda?

11:07, lupita-pl
Link Dodaj komentarz »